denna jävla katt


Nu har katten rivit mig för sista gången! Jag vet inte hur många gånger hon hoppas på mig och bitit och rivit mig under dom här 3 åren?!
Ikväll var det andra gången på 2dagar som hon fick nåt psykbryt och hoppade på först mitt ben och sen mina armar när jag försökte få bort henne. Fattar inte vad hon var för fel? Varje gång man går med bara ben eller armar så hoppar hon på en!  Det är jävligt otäckt plus att jag tänker på när Tuva blir äldre och kommer att springa runt här hemma, kommer hon hoppa på henne då också?!
Nej det kan man inte riskera så nu måste vi nog ta vårat förnuft till fånga och åka ner på sjukhuset och ta bort henne, va annars ska man göra, man kan ju inte ha en galen katt som kan hoppa på någon när som helst.

Jag har aldrig varit någon katt människa.. men det gör ont i mig ändå att måsta ta bort henne.




Postat av: Elin

Ja Oliver har alltid varit storkille, jag tycker aldrig han har varit bebis.. Varken till utseende eller personlighet (han har alltid haft så bråttom att lära sig nya saker) kanske bara jag som glömt att han varit pytteliten en gång i tiden :-D ... Tuva är så söt, jag tycker hon påminner om dig ;-)

Är allt bra med er annars?

2009-11-09 @ 20:59:04
URL: http://ejlins.blogg.se/
Postat av: eda

Du är utmanad kolla min blogg..kram kram

2009-11-19 @ 12:19:29
URL: http://edah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu