H H

Sitter och tittar på gamla Made in sweden avsnitt som jag missat när jag var i HH = Helvetes Hålan = Härnösand! hahaha En tenta är avbockad (tills man fått reda på om man klarar den vill säga) Och idag skickade jag in uppsatsen, hoppas det går bra. Fasen man sliter arslet av sig med plugg plus en ettåring som är vildare än vildast! Har börjat spana lite efter en resa till min 25årsdag. Jag tycker jag är värd en resa, frågan är bara hur långt och hur länge.. ekonomin har mycket att säga till om tyvärr. Man är ju inte den tätaste som student som alla redan vet. Imorgon blir det badhuset med Tuvan, Linda och Linnéa. Lördag är bokad med Malin och Thomas och söndag hoppas vi på strålande sol så vi kan vara ute hela dagen! Måste komma ihåg att ta fler bilder, känner att jag är dålig på det nu. natti natti

Postat av: Blåkulla-k

MEN UPPDATERA!

Glad påsk! Nu far ja till blåkulla!



KRAM! /AK

2010-04-01 @ 09:39:06
URL: http://eyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu