091014

Det börjar bli glest mellan bloggningarna nu men jag är bara så sjukt trött hela tiden och dom 2ggr om dagen som Tuva sover så passar man på att städa upp lite eller nåt annat "kul".

Jag har tänkt på en sak.. när kommer man känna sig "vuxen" egentligen? jag känner mig fortfarande likadan som när jag var 19-20. Nej kanske inte riktigt förresten, då var man ju ute varje helg..haha nej men förutom det då.
jaja det är nånting man kan fundera på..

Jag har massa bilder att lägga upp men jag orkar inte just nu så jag tar det en annan gång.
Nu ska jag kika på the hills innan Tuva äta gröt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu