uppdate

Jag är så dålig att skriva jag vet...

Helgen har spenderats hos mamma och pappa i Ånge, Linda och tvillingarna var också där så det var fullt hus.
Nicklas fick va hemma och lägga golv i köket så när jag kom hem igår så var golvet klart och huset skinande rent, det gillar vi :D
en sak som är mindre posetivt är att jag har så sjukt lite pengar!! Jag tar ut 5dagar för att kunna vara hemma lite längre, hade tänkt mig att skola in Tuva på dagis i augusti så jag måste snåla vilket jag hatar! Måste nog sluta rida efter jul det kostar för mycket, 1650kr för 10ggr + babysim 8ggr 1000kr det är va man betalar varannan månad plus alla "vanliga" räkningar och sen elen där imellan, fattar inte hur man kan ha så mycket räkningar?!
Jaja jag hatar att prata/tänka på pengar mår dåligt när man känner sig så begränsad.

Här kommer nån bild på älskade smulan, stortjejen våran!



Postat av: ak!

GULLUNGEN!

2009-10-22 @ 10:43:39
URL: http://eyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu